استخر ایزی ست طرح ماشین ها intex 28103

intex 28103

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,850,000 تومان

استخر ایزی ست طرح ماشین ها intex 28103 از طرح پر طرفدار انیمیشن ماشین ها ساخته شده است و جزو استخر های پر استفاده می باشد. چرا که از بدنه ای با قابلیت نصب آسان برخوردار است و در واقع ایزی ست می باشد. استخر ایزی ست را می توان در محیط های باز مورد استفاده قرار داد و نسبت به نصب آسان آن اقدام نمود. این محصول دارای کیفیت بالا است که در نتیجه می توان به راحتی مورد استفاده قرار گیرد. همچنین دارای دوام بالا نسبت به قرار گیری در محیط های بیرون از خانه می باشد و به سرعت دچار واکنش و خرابی نخواهد شد. این استخر جزو استخر های پیش ساخته و آماده است.

 اما از بدنه ای با لبه های بادی نیز تشکیل شده است. به همین خاطر مزیت های بیش تری را برای کودکان ایجاد می کند. استخر ایزی ست طرح ماشین ها intex 28103 با داشتن لبه های بادی می تواند بدنه را بدون خطر کند و در زمان برخورد به لبه های محصول خطری کودکان را تهدید نکند. به همین خاطر است که می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام نمود و خرید آن را انجام داد. از نظر کیفیت نیز می توان اطمینان کامل داشت چرا که محصول در شرکت اینتکس طراحی و تولید شده است و از مواد اولیه با کیفیت برخوردار می باشد. اگر شما نیز قصد خرید استخر ایزی ست طرح ماشین ها intex 28103 را دارید می توانید به صورت اینترنتی و از طریق درگاه امن پرداخت محصول را سفارش داده و یا به صورت حضوری و تلفنی به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایید.

 نوع گرد
 قطر 183 سانتی متر
 ارتفاع 51 سانتی متر
 ظرفیت 886 لیتر
 وزن 4 کیلو گرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC با الیاف شمعی
 جنس کف PVC دو لایه
 کف بادیندارد
 پمپ بادندارد
 نوع پمپندارد
 ساير ويژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 مناسب کودکان و نوجوانان
 رنگبندی و طراحی شاد
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...