استخر ایزی ست اورال فریم 5 متری Intex 28192

Intex 28192

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
24,000,000 تومان

استخر ایزی ست اورال فریم 5 متری Intex 28192 با طراحی زیبا و منحصر بفرد به همراه وسایل جانبی از جمله درپوش برای زمانی که از استخر استفاده نمی کنید و همچنین نردبان زیبا و محکم برای ورود و خروج از استخر و پمپ تفصیه فیلتری که یکی از بهترین پمپ های تصفیه موجود در فروشگاه می باشد. لازم به ذکر است که ابعاد و اندازه این استخر بیضی شکل کاملا ایده آل بوده همچنین مقدار زیادی آب را در خود جای می دهد و به همین علت بسیار مناسب برای استفاده ی چند نفر بصورت همزمان است. این استخر دارای دریچه خروجی آب است تا در صورت نیاز بتوانید به راحتی آب داخل استخر را خالی و یا تعویض کنید.

 این استخر ایزی ست آبی رنگ به راحتی جایگاه استخر های بتنی و صنعتی را برای شما می گیرد و همچنین لازم به ذکر است که این محصول با جنس بدنه ی پی وی سی برزنتی که بسیار محکم و مقاوم بوده و همچنین پایه هایی از جنس آلومینیوم یک استخر کامل و عالی برای خریداران است که می توانید آن با قیمتی مناسب از فروشگاه اینتکس خریداری کنید. استخر ایزی ست آبی رنگ فوق یکی از جدیدترین استخرهای تولید شده برای تفریحات آبی و همچنین شنا بوده که از کیفیت ساخت بسیار خوبی بهره مند می باشد. البته این نوع استخر در واقع قابلیت نصب بسیار آسان بوده خود خریداران نیز می توانند به راحتی این کالا را راه اندازی نمایند و همچنین در صورت نیاز به نصب استخر در محل دیگر آن را جمع کرده و به راحتی توسط یک وسیله نقلیه جا به جا کنند. جهت سفارش استخر ایزی ست اورال فریم 5 متری Intex 28192 به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید. 

نوعبیضی
ظرفيت آب10920 ليتر
طول549 سانتی متر
عرض305 سانتی متر
ارتفاع107 سانتی متر
جنس بدنهPVC و الیاف شمعی
پمپ تصفيهدارد
نوع پمپفیلتری
درپوشدارد
زيراندازدارد
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگی هاقابليت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابل نصب آسان
دارای دریچه های تخلیه آب
دارای انعطاف بدنه بالا
اقلام همراهنردبان

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...