آبپاش بادی کودک طرح راسو Bestway 52263

Bestway 52263

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
390,000 تومان

آبپاش بادی کودک طرح راسو Bestway 52263 یکی از خاص ترین محصولاتی است که برای کودکان جذاب به حساب می آید. این بدنه ابعاد خوب و مناسبی دارد که هم در محیط های کوچک قابل استفاده است و هم می توان نسبت به استفاده کردن از آن در محیط های بزرگ اقدام کرد. وزن بدنه نیز کم بوده است و تنها از 2 کیلوگرم برخوردار می باشد. بنابراین امکان به همراه داشتن و حمل و جا به جایی محصول بسیار زیاد بوده است. در داخل بدنه مخزن ذخیره آب قرار گرفته است که می توان نسبت به تامین آب مورد نیاز برای کار کردن آبپاش اقدام کرد. از این رو کارکرد محصول نیز متناسب با شرایط می باشد و مشکلی از بابت استفاده از آب وجود نخواهد داشت.

آبپاش بادی کودک طرح راسو Bestway 52263 | اینتکس ایران

بدنه از جنس وینیل است که بسیار با کیفیت می باشد و دارای دوام و طول عمر بالا بوده است. این بدنه می تواند بدون ایجاد حساسیت برای کودکان مورد استفاده قرار گیرد و در فصول گرم سال موجب آبتنی آن ها شود. محصول را می توان با وزن کم به راحتی با خود به همراه داشت و در صورت مساعد بودن شرایط به استفاده کردن از آن اقدام نمود. چنانچه تمایل به خرید این نمونه از آبپاش بادی طرح راسو دارید که ساخت شرکت بست وی نیز می باشد به فروشگاه محصولات بادی اینتکس مراجعه نمایید.

خرید آبپاش بادی کودک طرح راسو | اینتکس ایران

نوع تفریحی
 طول 119 سانتی متر
 عرض 81 سانتی متر
 ارتفاع 137 سانتی متر
 وزن 2 کیلوگرم
 جنس رویه وینیل طرح چرم
 جنس بخش کناری وینیل طرح چرم
 جنس کف وینیل دو لایه
 پمپندارد
نوع پمپ -
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان بالای 3 سال
 دارای طراحی جذاب
 قابلیت تعادل بالا
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...