آبشار استخر پیش ساخته intex 28090

intex 28090

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,240,000 تومان
کمی صبر کنید...

آبشار استخر پیش ساخته intex 28090 نمونه ای از محصولات جدید و فوق العاده زیبای شرکت اینتکس بوده که به تازگی طراحی و تولید شده است و به دلیل نوع ساخت و طراحی جدید خود، توانسته تا توجه بسیاری از افراد را به سمت جلب کند تا خواهان این آبشار استخر باشند. لازم به ذکر است که یکی از ویژگی های بسیار خوبی که این آبشار استخر داراست بحث بهره مندی از چراغ های رنگی و زیبا بر روی این محصول می باشد که شما می توانید به راحتی آن ها را به خصوص در شب مشاهده کنید. این محصول از سه رنگ سبز، آبی و قرمز بهره مند بوده و جلوه زیبایی را در تاریکی شب به استخر شما خواهد بخشید وهمچنین این کالا با بهره مندی از بدنه ای ضد زنگ و ضد آب شکل گرفته که این نکته نیز باعث خواهد شد تا بدون نگرانی بتوانید از این محصول استفاده کنید. از دیگر ویژگی های منحصر بفرد این آبشار میتوان به راه اندازی آن بدون نیاز به برق اشاره کرد.

 با توجه به تمامی این موارد هم اکنون شما می توانید این کالای با کیفیت را به راحتی از سایت فروشگاه اینتکس با خیالی راحت خریداری و ثبت سفارش نمایید. گفتنی است در همین رابطه در این بخش نیز سعی داریم تا ویژگی های کامل این محصول ایده آل را در اختیار شما قرار دهیم پس با ما همراه باشید. در بخش باید عنوان کنیم که این آبشار قابلیت نصب بر روی انواع استخرهای پیش ساخته و فریمی را دارا می باشد و همچنین با توجه به ساختاری که داشته شما این مزیت را در اختیار دارید که به ساده ترین شکل ممکن این آبشار را بر روی پایه های فلزی و آلومینیومی استخر خود نصب کرده و به بهترین شکل ممکن این کالا را راه اندازی نمایید. برای خرید آبشار استخر پیش ساخته اینتکس می توانید به صورت اینترنتی و یا تلفنی به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایید.

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...